Gimo!

Hola!

Ledig i två dagar. Skönare än skönt. Idag har jag varit i Gimo hos mina absoluta favoriter! Fyttirackarn vad jag har saknat dom! Och nu saknar jag dom nästan ännu mer. Pratar förstås om familjen Boström, som tur är fyller Tilde år på fredag så då får jag träffa dom igen. 8 år fyller hon, helt ofattbart vad tiden går fort, första gången jag träffade henne kunde hon gå typ 3 steg innan hon ramlade. 
Fick fika och lunch, gosade med ungarna och fick se Kristins ihophäftade knä. Hon har ju krossat knäskålen för andra gången på typ ett halvår, ont ont. 
Åkte tillbaka till Uppsala, mötte Linka på Friskis och tränade ett baspass. Vi åkte på Heidenstamstorg och käkade shish kebab, underbart fantastiskt gott! Nu blir det te och Hollywoodfruar, kanske en och annan chokladbit : )

Imorrn blir det träning med Bella och sen vidare till blivande familjen Larsson. Angelica, Patrik och Nattis alltså, blir mys och en hel del bröllopsplanering. En dag att se fram emot med andra ord : )



 







 

Kärlek! <3


Kommentarer
Postat av: kristin

du är saknad här med gumman.. du är alltid välkommen hit. det va jätte kul att träffas. vi syns på fredag kram

2010-03-09 @ 14:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0