The #9´s

Hej och välkommen till Engströms nya liv : )

Jodå, startade igår med jobb och träning. Jag och Emelie drog ett pass på Friskis, PulsMedel hette det. Kan säga att jag inte är nån världsmästare på armhävningar, men det ska det bli ändring på!
Snart drar vi ner på Friskis igen. Jag, Linka och Isabel. Här ska brännas fett! Sen åker vi till Stockholm och kompenserar detta med ett par öl och onyttig mat. Ska kolla på kusin Lina och hennes band, dom spelar på ett hak på söder. Ska bli kul att se, dom är riktigt duktiga. Fick en skiva i julklapp och lyssnade på när dom repade via skype häromdan.

Ha en trevlig dag mina kära vänner!

  


Kommentarer
Postat av: Lina

Tjohoooo! Detta kommer att bli väääldigt festligt!

Hör av mig sen..



The #9's hälsar :)

2010-03-04 @ 14:28:32
URL: http://linaliden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0