Lördag...

Ojojoj, vilken lördagkväll people! Som skrivit blev det förfest både hos oss och sen hos Evelina och John i deras superfina nybygda lägenhet. Mycket trevligt! Tog en promenad i klackarna ner på stan, halt var det och många hinder på vägen. Men till slut kom vi fram till BJ som blev kvällens ställe, bra drag och vi dansade och drack gratis drinkar. Jag gav upp en timme innan stängning, lämnade partypinglorna och tog en taxi därifrån.  
Igår var vi bjudna på middag hos Linkas familj i Storvreta. Mycket god mat, som alltid och vi skrattade så mycket att jag har träningsvärk i magen idag : )
Ikväll är vi bjudna till Yngve och Britta på middag, och det brukar alltid vara fantastiskt trevligt!











Schkål!


Kommentarer
Postat av: wallin

Tog du en taxi till sivjatorg, men sara det var väll ändå bra slött gjort.

2010-03-15 @ 09:45:24
Postat av: Anonym

MEN hitta en menlösare bild! Sa jag juh! <3

2010-03-15 @ 16:25:13
Postat av: Karin

men herregud att ni får gå lösa....!

2010-03-15 @ 19:27:21
Postat av: Moster

Amen va faaan, sitter ni och SUPER i min säng?

2010-03-15 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0