Slutspurt!!

Jordåsatte. Om en timme är det bröllop i övermorgon! Jag ska alltså vara tärna på lördag. Snacka om att det är på slutspurten nu, jag känner mig något nervös och stressad. Mest över allt jag måste hinna innan och komma ihåg att ta med mej, vågar då inte föreställa mej hur Angelica känner sej.
Men vi är ett bra team hon och jag, vi har planerat, pysslat och stressat bra ihop tycker jag. Imorrn är det upp i ottan och ut till dom och sy dukar som gäller. Sen pynta, duka och dekorera i lokalen, om jag hinner vara med på det dvs, jobbar kväll...

Idag har jag även bokat en liten resa, hehe. 19 september-21 december befinner jag mej i Bali, Australien, Nya Zeeland och Los Angeles! De ni, det kommer bli så fantastikskt otroligt hääärligt!! Återkommer om mer info i den frågan. Sova.nu


Kommentarer
Postat av: Annica

Fan va nice Sara, ni kommer att få en super resa tror jag :)

Det är tur att det finns Skype så att vi inte behöver sakna ihjäl oss efter dig..



Du kommer att göra ett strålande jobb som tärna, se bara till att inte svimma i kyrkan, det vore ju lite "pinigt" ;)



Kram på dig gumman

2010-05-13 @ 08:36:23
Postat av: mor

lycka till Sara! tare lugnt och djupandas, du är ju cool, calm and collected. Kramen.

2010-05-13 @ 08:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0