Neeervööös!

Hola!

Nyss hemkommen från jobbet. Inte mycket händer i livet nu förutom jobb jobb jobb. Försöker jobba så mkt som möjligt så jag slipper vara nervös inör resan ;) Bara 4 pass kvar nu tills jag slutar på Lillgården, blandade känslor verkligen. Finns många fina människor jag kommer sakna där!

På lördag blir det fest mina vänner! Avskedsfest nummer 2! Jag, Linka och Isabel ska ha så jävla kul! Bella flyttar ju till Götet 1:a oktober så hon är inte här när jag kommer tillbaka :( Ont i magen när jag tänker den tanken, usch och fy. Kommer kräva att dom kommer hem minst varannan vecka!

 







Jag och Bella plockade svamp förra veckan, sen åkte vi hem och bjöd Linka på kantarelltoast. Efter det satte jag mej vid symaskinen och la upp gardiner, vilken kvinna va?! Nästa vecka åker jag jorden runt och leker schtekarn i tre månader, snacka om kontraster!


Kommentarer
Postat av: mamma Karin

Kontraster va´ ordet. spännande...

2010-09-13 @ 15:39:50
Postat av: Anonym

Fin blogg hörru! :D

2010-09-13 @ 15:54:17
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0