Drömmar...

Ojdå hörnni. Inatt har jag drömt både det ena och det andra. Bland annat att jag hade en hund som jag råkade skära upp buken på med en skalpell, det var liksom för att hjälpa den men sen insåg jag att det inte blev så bra. Fick ringa nån jourveterinär eftersom det var sent på natten, kostade skjortan och femti!
Sen drömde jag att jag flyttade in i en lägenhet ovanför pressbyrån på stora torget i Uppsala, fast man var liksom tvungen att gå igenom pressbyrån för att komma dit. Sen i slutet av drömmen hade pressbyrån flyttat in i min lägenhet.
Efter det drömde jag att jag, mamma, Emil och Lina var i Cali och jag kände inte igen mej, de var hemskt. Till slut kom jag på vart vi var och frågade om nån ville se Hollywood-skylten, men det ville dom inte. Då blev jag tjurig.

Julen var för övrigt mycket bra, spenderades i Kvitsle med nära och kära. Vi åt och åt och åt! For till pappa på annandagen och åt lite mer.

image description

Nu sitter jag och väntar på att åka till stan för färgning och klippning, brunt ska det bli!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Hör av dig om du vill ha hjälp med att tyda dina drömmar...

2012-01-14 @ 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0