London!

Tjena!

Bjuder på lite pics från helgen i London. Helt fantastiskt var det, shopping, fotboll, god mat och ännu mer shopping! Hade så ont i fötterna på kvällarna att jag nästan grät. Men det var det värt.
Några julklappar blev det och nyårsblåsan är fixad!
Har mest bilder på mat ser jag nu, min fixering vid god mat börjar gå till överdrift. Blev överexalterad av kniven på en restaurang som var den största köttkniv jag sett hörrni. Under helgen sa även Jonas: Det är så kul att titta på dej när du äter för du njuter så mycket!
Haha! Är man skapt för att njuta så!



image description

image description

image description

image description

Titt kniven!

image description

Matchbiljetterna som visade sej vara nån slags VIP!! :D



image description

image description

Arsenal vann med 1-0






Kommentarer
Postat av: Annica

Åhh va mysigt ni verkar ha haft det :).

Melåånas ser skapligt nöjd ut inför matchen ;)

2011-12-15 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0