Hej svejs!

Nemen tjenare blöggen!

Vafan hände nu!? Fick en längtan efter att uppdatera er såhär på en blåmåndag. Såg på statistiken att jag redan har haft en besökare idag, wihoo!!
Keep em' coming säger jag!

Vad har hänt sen senast då? Mja, en hel del skulle jag vilja säga. Var väll sådär 11 månader sen senaste inlägget. Tanken var att lägga ner blöggen, men nu vetteklåen hur det blir med det. Skulle vara roligare attt blogga om man hade en fin blogg. Den här layouten känns så 2010 så att säga.
Nån som är duktig på att göra fina bloggar? Lämna ett avtryck isf!

Ska ner på stan och träffa Emelie och hennes mamma idag. Och Latte-Leo, som är Evelinas lillpöjk som är det finaste som finns! Det har ju hänt bland annat, Evelina har blivit mamma. I januari hände det.
Har jobbat dygn nu, från 9 igår till 9 imorse. Nemas när man har världens bästa jobb så att säga!

På återseende!




Jag och Semlan på Bali, ungefär ett år och två månader sedan. Idag gör vi nog något vardagligare, typ en kaffe på stan. För övrigt samma kväll som jag träffade mannen i mitt liv, som jag ska flytta till om drygt en månad!


Kommentarer
Postat av: Emelie

sessan klart du ska blögga uppi norr! i vår blir du väl modebloggare på heltid?

2011-11-07 @ 12:10:02
Postat av: Anonym

sorry, livsstilsbloggare som Bella=)

2011-11-07 @ 12:11:00
Postat av: Lina

Yayy!! Nu jäklar ska här bloggas!

2011-11-07 @ 15:10:34
URL: http://linaliden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0