Gammtanta

Men hörrni. Sitter och kollar bakåt i bloggen, väldigt roligt att ha en blogg som man skrivit länge på. Herregud vad jag har skrivit mkt! Och herregud vilken hemmafru jag verkade vara för ett par år sen! Bakade, gjorde påskdekorationer, inredde balkongen, städade och hade mej. Känns som om jag har blivit 10 år yngre senaste åren! "Skööönt" tyckte jag tills för en minut sedan då jag såg att postkodlotteriet har varit i Ume idag. Hade jag varit mitt gamka jag hade jag bergis haft en lott.
Men men, säger som min kära vän Emelie "pengar är en fäskvara!!" Tyvärr har det vara lite väl mkt ut och extremt lite in på senaste. Resulterar i att Jonas blir utan allahjärtansdag-present. Men han överlever nog. Han slutar kl 22 och tyckte att vi skulle dricka lättdryck och äta popcorn till nån film ikväll... Framför mig står en skål med 1 kg godis och en annan med chips som Jonas bror Rickard har köpt. Får seiöst nypa mej i armen tills smärta uppstår för att jag är så sugen. Men jag ska inte.
Har firat hjärtedagen med Forslund iaf, avoccado med kräftröra till förrätt. Kyckling med rotfrukter till varm. Gött!

Vi har varit i Hemavan på en liten minisemester. KL och Linn var också där. Bodde hos Jonas kusin Johan som är där och säsongar. Mkt mkt kuuuuul!

































I söndags firade jag och Jonas ett år tillsammans. Jag jobbade natten till söndag och slutade 12. När jag kom hem stog hela gänget startklara på parkeringen redo för grillning.







Och jag fick fina blommor <3


Kommentarer
Postat av: mamma Karin

Men, så roligt att du bloggat igen. Ni ser ju ut att ha haft det jättemysigt i Hemavan, paaartyyy som vanligt :-(

Nu längtar jag efter dig. Mamma

2012-02-21 @ 11:53:42
URL: http://karinpastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0