Helgen i bilder

Här kommer lite bilder från i helgen!


Syskonen Wallin...


KL blir stylad


Lovis va där!


Linn och Linn! Kärlek!


Inlindad André


På lördag åkte jag och Linka till pappa och åt middag


Wok blev det, mycket gott!


Sen drog vi tillbaka till Karin där festen fortsatte


Undra vad som händer här!?





På söndag åkte vi hem till Gruvberget och sköt luftgevär och åt grillbuffé inkl allt!


Jag var nog bäst måste jag erkänna


Emil försökte vara bättre...


Och Johan med, Linka var inte alls bra på luftgevär


Där träffade jag Silla också, jag hade saknat henne men hon verkade inte ha saknat mig..


Mamma får instruktioner av Johan


På måndag drog jag och Linka vidare till Öregrund och Karin och André hängde på


Där var Petter med också


Det var lite kallt men med filtar löser sig allt


Igår var det Grönan för hela slanten. Den där karusellen Insane åkte vi det första vi gjorde. Hade hört att den skulle vara helt insane men den var helt ok. Snurrade runt några varv och slängdes fram och tillbaka, inget nytt... Just när jag tog den här bilden hade den stannat där uppe. Dom fick sitta där och vänta i ca 15 minuter.


Sen åkte vi kärlekstunneln


Och flygande mattan, och efter det alla andra karuseller.. Utom fritt fall, det gör jag aldrig igen!!

Det var det! Nu är vi tillbaka till verkligheten och inatt ska jag jobba. 5 pass kvar till semestern. Nästa torsdag är det jag som är ledig i 4 veckor! Hur kul kommer inte det bli!?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0