Hunden från helvetet...

God morgon!

Vaknade halv nio imorse! Måste vara något slags rekord, brukar alltid sova till minst tio. Men det var bra att jag gjorde det, har en del att fixa innan jag ska jobba i eftermiddag. Måste packa idag. Ska ju på mässa imorrn med Rebecca och på dop på lördag, sen mässa på söndag igen. Spännande! Har en känsla av att jag kommer vara ganska slut på måndag morgon när jag ska upp och jobba. Min kära vän Linn ringde igår, klockan halv tolv. Jag låg och sov och fattade inte så mycket av det hon sa. Men hon berättade en mycket rolig sak om hennes hund Assi, som bor kvar i Sollefteå. Den hunden är en katastrof alltså. Linns mamma skulle ha främmande och hade lagt fram kyckling som hon skulle tina medan hon var på jobbet. Vad händer? Jo, Assi äter upp hela paketet med den råa kycklingen och spyr sedan upp det på väl utvalda ställen runt om i hela huset. Haha. Det var den middan det! En annan gång när Linns mamma kom in i köket stog hon på bordet och hade ätit upp i princip all frukost som stog framme.


Linn och Assi. Assi bjuder sällan på sig själv...

Petters systerdotter Tilde fyller 7 år idag! Grattis! Nu ska jag försöka slå in hennes paket, problemet är att vi inte har något inslagspapper.

-------------------------------------------

Måste tillägga nu när jag pratat med Linn i vaket tillstånd att det slltså var 1 kg rå kyckilng OCH en bullpåse hunden tröck i sig. Hon kräktes och bajsade inne som ett resultat av detta svullande...


Kommentarer
Postat av: Annica

Tjena bruden, vet ju att du kan trolla ihop fina paket med både det ena och det andar så det fixar du :)

Hoppas du får kul i helgen, vi drar till S-vall och gör ett nytt försök med shopingen :)

Kram kram

2009-03-12 @ 10:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0