Budgivning

Något illamående nu alltså. Gjorde nyss en chockhöjning... Eller chock och chock 30 lakan. Men får jag den inte för det här priset tänker jag inte buda mer. Då tänker jag aldrig mer buda på en lägenhet. Väntar på att mäklaren ska ringa och berätta om jag har fått den. Men som det lät på henne kanske det inte blir klart förns imorrn. NERVÖÖÖST!

Klicka här för att se fler bilder!



___________________________________________________________________

Uppdatering:

Kan meddela att det var nån girig jävel som la 10 000 över mitt bud. En hel dag har jag suttit framför datorn och hållit koll och budat tre gånger. Balders Balle vad sur jag blir!!

GE MEJ EN HYRESLÄGENHET PRONTO!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Fan va synd!!! men det kommer säkert fler snart :)

Kram på dig pullan.

2009-11-17 @ 10:34:24
Postat av: mor

flytta hem till mamma!! :-))

2009-11-17 @ 22:59:23
Postat av: Anders

Shit! Den såg ju riktigt fin ut. Alltid trevligt med fönster åt två håll. Blir lite mindre känsla av "hål i väggen - fågelbo". Å najs balkong vare ju också. Det finns fler...

2009-11-17 @ 23:05:08
URL: http://andwik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0