Heeeejja Bollnäs!

Ojojojoj!

Nu ska ni få höra vilken fantastisk helg jag har haft! Bästa på länge faktiskt. I fredags tränade jag, Linka och Emelie. Åkte hem och köpte varsin pizza från haket här nere, pizzor i världsklass! Jag och Emelie jobbade ihop i lördags så hon sov kvar på soffan. Lördag, jobb som sagt. Hem och svira om snabbt som attan, hämtades av Bella óch åkte hem till henne för lite förfest och allsång med Alundagänget. Vidare ner på stan, O'connors och sen Oasia. Träffade Emelie och Emma på Oasia, både jag och Emelie skulle jobba så vi var lugna och städade :) Tog bussen hem istället för taxi, bra jobbat.

Igår var det jobb alltså. Direkt när jag slutade åkte jag ner på stan och mötte upp Emelie och Linka. Det var bandyfinalen igår, Bollnäs i final! Satte oss på O'Learys och tog en öl och jäger. Firade att Bollnäs fick silver :) Sen var vi igång, träffade en snubbe som var forskare i atom-fysik. Han fick gå under artistnamnet "Forskarn" och han var inte sen på att bjuda på shots. Vi gick vidare till massa olika ställen under kvällens gång och hade mycket mycket roligt! Slutade på O´connors såklart! 
En mycket lyckad kväll med forskarn, huliganen och indianen! 



Tack för en top notch helg brudar!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för rapport!

2010-03-22 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0