As good as new

Piggar upp efter ett deppinlägg med en mycket bra abbalåt som jag hade glömt bort. En riktigt glädjespridare. Hörde den igen på körslaget förra veckan och sen dess har den gått varm på youtube. Abba har utan tvekan gjort de bästa låtarna någonsin! Går inte att hitta en låt som inte är bra. Själv brukar jag lyssna på dem i olika perioder. Nu är jag inne i en period och jag gillart!

http://www.youtube.com/watch?v=HiUsr_h2_wQ



Fattar inte hur man länkar på den här sidan, så ni får klistra in den själv. Nu ska jag återgå till sista sidorna på Stieg Larsson och sen fortsätta på andra boken i triologin. Sen får vi se om Petter, Jonny och Plutten har med sig nån mat när dom kommer hem från gränby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0