Mat, mat, mat & mat...

Hola!

Mitt i matlagningen. Idag har vi spenderat dagen med att äta kinabuffé, varit på Gräby, tittat på Björn Gustavsson, satt på lösnaglar på mig och handlat. På menyn står vitlökskroketter, ostschnitzel, gurka och ruccola. Mumma, imorrn börjar nog ett sundare liv tror jag. Om det inte dyker upp några oväntade restaurangbesök. Har inte gjort något annat än ätit senaste månaden känns det som. Det är ju så gott allt, som Petter och hans kompisar brukar säga. 

Imorrn ska vi först till Gimo och Petters syster och sen vidare till Gävle och hälsa på Johan, Anna och Wincent. Ska bli trevligt. Synd bara att jag jobba på torsdagmorgon. Nej, nu kallar matlagningen. Ikväll blir det monopol och P.S I love you. Världens bästa film!



Se den!

Kommentarer
Postat av: linn med k

fy satan, film aset lagga ihop i mitten igår när ja kollade på den, gör ett nytt försök ikväll ;)

2009-01-14 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0