Redovisning

There's no time to blogg people!

Senaste dagarna har det varit mycket att göra för Fröken Engström kan jag säga. I måndags var jag ledig och vi var i Gimo och hälsade på familjen Boström. Lilla bebis Noah var så liten så liten så man vågade knappt hålla i han, fast det gjorde jag såklart ändå. Söt som socker är han! Fick med oss Tilde hem och hon sov över här tills på tisdag. Då jobbade jag kväll och inte mycket av intresse hände.

Igår däremot. Jobbade dag, tog BF:n och åkte till Angelica där det bjöds på grillat och en finfin överraskning som hette duga! : ) Mer info om den kommer längre fram  ; ) Tack för det! Drog in mot stan och hämtade upp Linka som kom från Norge, som jag har längtat! Åkte hem till Familjen Lindkvist där mamma Rosa bjöd på te med rostade mackor med mussepigg-ansikten på. Mycket gott! Tack för det!

Idag fyller Linka år och det har vi firat! Jobbade dag idag med och drog till Storvreta och hämtade Linka när jag slutade, hem och snabbduschade ochs en bar det av i högklackat ner på stan. Det var enda presenten Linka ville ha, att vi skulle gå i högklackat på stan. Eftersom hon har varit fast på en ö i Norge i två månader har det blivit dåligt med sånt. Käkade födelsedagsmiddag på Texas Longhorn. Ribbs med majs och coleslaw. Mumma! Drack även godaste marguritan i min livhistoria. Den var så god så god så ni kan inte ana. Det ska väll vara strawberrymarguritan i USA då som kan tävla med den. 
Nu är jag hemma och ska sova. För imorrn är det midsommarafton och jag jobbar ännu en dag. Efter jobbet blir det Öregrund och grillfest. Lördag grillning hemma hos Linka. Och på söndag firar jag och min älskling 6 hela år! Det ni, det ska firas! 

 Glad midsommar!


Kommentarer
Postat av: Svärmor/Lotta

Grattis på 6-årsdagen! Ha en riktigt fin kväll.

Kramar

2009-06-21 @ 08:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0