Vilken helg!!

Ojojoj vilken helg vi haft!

Började i fredags. Hämtade Linka efter jobbet och styrde forden mot Jungfrugatan. Här stog Erik och diskade när vi kom            (plats för reaktion). Lina och Sigrid kom strax efter oss. Drack både ett , två och tre glas vin. Blandade detta med lite öl och cider och sen blev det taxi till Slussen. Hamnade på en bög/transvestitklubb, mycket trevligt. Hände inte så mycket där men kul var det. Det är inte ofta det händer något spektakulärt på krogen har jag märkt, är ofta roligast på förfesten.









Dagen Efter med stor E. Gick till Elverket på Linnégatan och käkade brunch. Vi satt och åt i två och en timme! Fanns allt från revbenspjäll till våfflor! Himmelriket!   



Fortsatte med slappning i soffan, gick till pastahuset och köpte middag. Bio på kvällen, bröllopsfotografen. Se den! Sjukt bra film, klockrena citat.

Igår var slappardagen nummer ett. Åt gomacka och nutella till frukost. Skjutsade Linka till station och åkte till Jenny och Rickard i Enskede och lämnade paket till Elton och Levis. Dom blev glada och nöjda :)
Skjutsade Lina till Nynäs med ett litet stopp på Donken. 

Idag ska jag fylla i fogen i "klickgolvet". Efter det vet jag inte vad som händer. Blit kvar i Sthlm tills imorrn och sen är det jobb som gäller. Kanske går till Fältan och köper ett par skor så jag slipper ha en spik som sticker in i foten när jag går? 

Kommentarer
Postat av: Mor

Tycker jag absolut att du ska göra. Köpa skor alltså. Om du har några pengar kvar, ha, ha.

2009-10-26 @ 17:18:51
Postat av: linn

babe tack för en bästa-helg-ever! köp ett par snygga jävlar om du inte väntar tills den 14/11 ;) puss

2009-10-28 @ 10:50:51
Postat av: KL=)

fan va du sett ut att haft det skoj...älskar kortet på dig och linka i bilen...för att inte tala om bilden där tjejerna hånglar i bakgrunden=P hoppas allt är bra med dig vännen..kram kram

2009-11-01 @ 08:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0