En bradag!

Snacka om att livet har lekt idag mina vänner! Började med stålande sol när jag slåg upp mina blå. Hade bestämt dejt med Isabel på stan kl 10. Vi gick till Wayne's, tog en latte och satte oss i på uteserveringen i solen och fikade. Efter det gick vi till station, dom har öppnat det nya nu så vi chekade in den. Mycket fin, satte oss på en trapp där och snackade skit. Efter det ett pass på Friskis. Belönade oss själva med sushi på en annan uteservering :) Det var så sjukt varmt i solen, svettades som om det vore mitt i sommarn!!

När vi kom hem fick vi finbesök av Kristin och Jonny med barn, mycket mysigt! Tack för titten :) Emelie kom hit med middag och lagade den till och med! En top of the top notch dag med andra ord. Vill inte att den ska ta slut, men efter Hollywood fruar slänger jag nog in handduken :) Ruggigt trött.

Hörs!














Tre brudars tolkning av "se lite gla' ut"


Kommentarer
Postat av: Mamma

men gu´va´du ser ut att ha det bra Sara! Jag gläds åt att du har roligt och njuter av livet¨. Och jag är djupt imponerad av din träning. Djupt. Maria o Yngve hälsar till dig o Elin. Ma

2010-04-13 @ 07:13:41
URL: http://karinpastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0