Full rulle!

Idag började jag, Isabel och Kristina dagen med ett gympass på Friskis. Crosstrainern och cykeln plus alla magmaskiner på hela stället. Kan säga att det redan gör ont i magen bara jag skrattar, träningsvärken kommer vara total imorrn! Efter Friskis åkte jag och Isabel och shoppade frukt, frukost och lunch. Hem, duscha, Isabel kom hem till mej och vi gjorde lunch. Med avbrott för ett litet strömavbrott.

Har precis hämtat Linka på jobbet och hon piffar sej för att dra till Järvsö. Hon kommer vara där tills på söndag, kommer bli ruggigt tomt här utan henne :( Ska snart skjutsa henne till tåget.

Jag och Bella spexade med webbcamen idag. Results:



 



 

Isabel är lite hängig och tog sej en Power Nap. Nu mår hon mycket bättre : )


Kommentarer
Postat av: mamma

gu´va roligt att du har börjat träna Sara!!

Duktig du!

2010-02-09 @ 16:10:28
Postat av: Bella

Vilken tröttmössa du är som visar upp mig i denna dager ;P

Skrämmt livet ur mig och satt ut uggly foton.. nu väntar pay back time pullan ;)

2010-02-10 @ 13:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0