Grattis!

Hola!

Sitter nu på Jungfrugatan i Sthlm. Jag och mamma ska gå och handla mat på Fältan, jag ska köpa strumpbyxor. Bror Johan fyller ju 30 år idag och familjen har samlats i hufvudstaden för att fira detta. Igår var vi på Kouzina och käkade, skaldjursgryta och baklava blev det för mej, jag är fortfarande mätt!! Ikväll blir det Gondolen, finrestaurang med trerätters och dyra drycker. Mamma har lyckats fixa ett bord där, vilket tydligen inte är helt enkelt att få. Tur att man har en mamma som är kändis i branchen så att säga, moahaha!! Så dit drar vi ikväll, imorrn kommer släkten, blir middag i äkta klan-anda. Full rulle som ni hör!



Grattis på födelsedagen min älskade bror Johan!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hälsa GRATTIS från mig och hoppas ni får jättetrevligt......hälsa alla.....kramar i massor...saknar dig//Lotta

2010-02-26 @ 17:18:08
Postat av: KL

hälsa stórt grattis!!

2010-02-26 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0