Lediiiiiig!

Äntligen ledig i tre hela dagar!!! Var längesen jag hade långledigt. Har bytt sjukt många pass inför Dominikanska som jag redan har jobbat in. Så jag har inte varit ledig en hel helg sen december tror jag. Egentligen skulle jag ha jobbat natt på lördag också, men Sergej var snäll och bytte tillbaka den så jag kan fira Angelica som fyller 25 gamla år på lördag ;)

Inviger ledigheten med fotbad och Californication. Har hittat en sida på internet där man kan kolla på serier gratis. Guld. Imorrn är det fredagen med stort F! Jag och Isabel har taggat i en vecka nu och det kommer bli fantastiskt! Vi har nyinhandlade outfittar och har sprungit som idioter på stan och Gränby idag och fyndat :) Förfest och utgång är planen. Kristina och Fredde kommer också, detta kommer bli fantastiskt mina damer och herrar!

Återkommer imorrn!


Absolut bäst just nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

ska man måsta börja oroa sig redan??

2010-02-11 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0