Ständiga frågan

Denna ständiga fråga... Vad ska vi göra på nyår? Min dag är plnerad med jobb fram till halv tio. Men sen då? Petter ska på Gräsö med alla andra. Jag har blivit bjuden att komma till Angelica efter jobbet och fira tolvslaget där. Frågan lyder, frågan lyder: ska jag åka till Gräsö efter jobbet och vara där med Petter eller ska jag åka till Angelica? Tricky question. Om ja åker till Gräsö kommer jag vara där vid elva ungefär. Kanske kvart över. Alla kommer vara packade och jag kommer liksom efter. Plus att Silla blir ensam över natten. Om jag åker till Angelica kommer jag vara där vid tio. Kommer vara där och fira tolvslaget, utan Petter. Känns lite tråkigt att inte fira nyår med han. Får se hur det blir.
 

Så här vackra var vi förra året. Hemma hos KL i Sollefteå. Gillar våra miner. Petter var med då också, men han gömde sig nog från våran sång på den här bilden antar jag :)

Ikväll på jobbet hade Emelie med sig chips och dipp. Vi firade att hon ska börja plugga till sjuksköterska. Så hon och jag satt där och tryckte i oss detta svull medans vi såg på "världens fetaste barn". Vi hade morötter och dippade också, så lite nyttiga var vi.

Nu blir det fotboll med Petter och Jonny. Tillbehör: pistagenötter, chilinötter, nonstop, knäck, julmust och två chokladaskar. Är det jul så är det.  

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker du ska åka till Angelica. Ingen hit att komma till en fest kl. 23 en nyårsafton. Puss ma

2008-12-30 @ 19:06:02
Postat av: Nat

fy fan vilken ful jävla bild... är jag verkligen sådär blek på vintern!? shit måste köpa hem ett solarium..:P kyss på dig love och gott nytt!

2008-12-31 @ 12:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0