Utkast: Idag har ...

Idag har jag städat hemma. Oj så skoj! Eller, städa var väll kanske att spä på. Har plockat och donat i alla fall. Tryckte i mig en halv kebabtallrik med Linka idag, kebab har alltid varit något av min favorit men nu på senare dar har jag börjat tveka i mitt svullande. Jag kan inte äta bara för att det är gott längre. Förut fanns det inget stopp, kunde äta ett helt kebabspett om så var fallet (Och då menar jag inte nått litet grillspett utan ett riktigt monster som dom karvar köttet ifrån). Att vi började prata om ålderdomshem och slemspyor gjorde kanske inte saken bättre misstänker jag. 

Sen kom Evelina på besök, med tre lussekatter! Haha. Jag fick dem till slut! Sara-Saffransoraklet, 1-1. Vi drack glögg, åt lussekatter, spelade super mario och såg på Desperate housewives. Mycket trevligt. Funderade efter andra koppen att hugga in på en öppnad glöggflaska från förra året. Konstaterade rätt snabbt att den nog var jäst, lite alkohol på köpet kanske. Men vi kom aldrig så långt dock. En bana på mario försökte spela oss ett spratt men jag visade vad jag gick för, den mariokung som jag är, så bemästrade jag den till slut. Konstaterade även att Evelina ser väldigt ung ut då hon var tvungen att visa leg för att köpa glögg på ica. Mycket lustigt! Till berättelsen hör också att hon inte hade leg med sig. Blev ingen glögg det inte.

Nu blir det mer super mario, har entrat chocolate island. Se upp Bowser, nu kommer jag!      



You can call us kebab...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0