En sån dag!

Jobbade ju natt natten som var. Skulle väcka Petter klockan 11. Väckte honom och han skulle bara sova en liiiten stund till. La mig i sängen och gud så skönt det var, somnade och vaknade klockan halv ett när Petter skulle åka till jobbet. Medan jag fortfarande låg kvar och försökte komma ur dimman ringde Linka och var på väg. Petter åkte till jobbet och jag och Linn drog igång och städade. Och jäklar va vi var effektiva! På 1,5 timme hade vi städat HELA lägenheten inkl. skurat alla golv! Otroligt skönt med tanke på hur det såg ut innan. Åkte och hämtade Linkas mamma Rosa som hade varit på utbildning. Åkte hem till dom och gjorde tacos, gissa om det var gott då! Hjälpte Linka att packa till Norgeresan och sen fastnade vi vid Super Mario Galaxy. Tur att jag inte har det spelet hemma för då hade jag suttit hela natten och spelat. Tror vi vuxna var mest exalterade. Linkas småsyskon Ebba och Tintin blev hyffsat less på oss i slutet och ville stänga av : ) haha.


Ebba och Tintin som prinsessor, sååå fina!

När vi var less på Mario eftersom vi itne klarade banan stängde vi av och Linka skjutsade hem mig. Sprängde högtalarna i hennes bil med Cher och sjöng (skrek) oss hesa.
Måste bara visa mina skönheter som jag fick hem idag. köpte dom på tradera, splitternya. Dödligt snygga. Ett problem dock: klacken är 13 cm. Blir till att öva för att kunna gå i dom. Annars är det lätt värt att ha dom i garderoben bara för att ta fram och titta på!



Love, love, love...


Kommentarer
Postat av: Bella

SNYGGASTE SKORNA I STAN! som sagt, vore jag petter skulle jag knappt låta dig kliva utanför dörren i dom där :P

2009-04-17 @ 00:04:44
Postat av: Mamma

Kommer aldrig att gåatt stolpa runt på Floridas strände med dom där!

(jag är avunsjuk, fataru?)

2009-04-17 @ 08:46:57
Postat av: linka!

babe skor skall slitas med hälsan! och fred klarade banan galant! LOVE

2009-04-18 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0