Besiktning och annat onödigt vetande

Volvon lever! Inget körförbud. Men det gick så klart inte igenom, men behöver inte ombesiktas. Var lite småfel såsom alla fyra däck tydligen (svor över att vi redan hade bytt till sommardäck eftersom vinterhjulen (heter det hjul när det är vinter?) är sproilans), nån slags led vänster fram som det var glapp i, rost på bromsarna eller liknande, sen en lampa. Kostar pengar som Tobbe skulle ha sagt. Men skönt dock att vi slipper åka tillbaka.
Efter besiktningen åkte vi ner på stan och Petter hämtade sin telefon som har varit på lagning, sen skjutsade jag hem honom och åkte på Gränby med Evelina och Elin. Köpte lite underkläder och hittade en byxdress som var schysst. Men jag sansade mig och tänkte på mitt köpstopp och hängde tillbaka den. 
När jag kom hem låg Petter och sov, han jobbade förmiddag igår och hade inte sovit mycket alls. Jag satt vid datorn och gjorde middag. Pratade med Linka på Skype ett tag och sen vaknade Petter 22.00. Barcelona hade match så han avbröt sin nattsömn för att se den. Haha, det är kärlek det. Kröp ner i sängen och tittade jag också, somnade dock i halvlek när det var 2-0 till Barca. Dom vann tydligen med två mål till. 

Nu...

 
Frukost i min ensamhet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaaan va du handlar jämt! =)

2009-04-23 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0