Sköönt!

Gissa om denna dag har varit perfekt hittils!? Jag och Annica har legat på flotten tills nu och solat. Jag har lyssnat på två P3-dokumentärer. Om när Tjörnbron rasade och raset i Tuve. Två mycket bra dokumentärer som jag tycker ni ska lyssna på! Ikväll ska mamma bjuda på svampbiffar, med kantarell och Karl-Johansvamp som vi plockade igår. Fick även ihop en bärplockare med blåbär så det lutar mot blåbärspaj till efterrätt. Mumma. Nu sitter jag hos Johan och har precis öppnat en cider och fått lite jordnötter. Johan och Annica har tagit en promenad, jag är av den uppfattningen att man inte behöver motionera på semestern (som om jag gör det när jag inte har semester). Nu ska jag googla upp ett recept på blåbärspaj. Återkommer med lite bilder från dagen. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0