Senaste dagarna...

Lite bilder från sista dagen hemma i Forsse och första dagen här hemma i Uppsala...


Vad ska man göra när man både vill dricka öl och köra åkare, plus har en terminator-hand?


Min paj som jag gjorde, den som jag sa att ni inte skulle göra. Den ser inte god ut, detta var dagen efter. Vi hade med den ut på flotten, åt den inte.


Annica hade gjort club sandwich, till det en Mariestad.


Emil satt i stolen och lyssnade på dokumentärer. Det gjorde vi allihopa, utom Wilma som lyssnade på musik : )


Brödernas hus från vattnet.


N'r vi kom hem blev det en Irish Coffe.

Dagen efter flög jag hem till Uppsala, eller jag flög ju till Arlanda. Men jag kom hem till Uppsala i alla fall. KL kom med tåget ungefär samtidigt och vi var och handlade mat på Gränby. Denna avnjöts på balkongen med tända ljus och skitsnack. Petter var med ett tag men lessnade efter en stund på vårat tjejsnack : ) Jag somnade på soffan medan KL och Petter kollade på I am ledgend. Igår var vi hem till Linka en sväng och hälsade på, vi åkte till Ulva Kvarn och fikade. Kollade på när dom blåste glas.


Glasblåsarn.


Efter det åkte vi ner till stan och tog en frappe innan KL skulle åka hem igen.


Karin Larsson i egen hög person!

Idag har jag varit hos Angelica. Gosat med Nattis hela dagen lång! Hon blir så stor liltösen, igår började hon på dagis. Det fixade hon galant. Blev bjuden på tacos och fika *2. Tack för det!

Imorrn ska jag nog packa upp min väska. Vet inte än men tror det blir så.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har fortfarande inte packat upp sen jag kom hem.. Fyra dagar har jag varit hemma nu.. haha

2009-08-12 @ 01:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0