Gammel gammel!

Sitter här i min ensamhet och inser det oundvikliga. Fan vad min blogg var mycket roligare förr. Kollade in det jag skrev förra året vid den här tiden. Jag var fantastisk! Med åldern försvinner humorn! Så är det. Satt och kollade i kalendern för nästa år på jobbet, bläddrade fram till april och såg det fruktansvärda: Sara fyller 23! Det känns inte okej. 22 är en bra ålder, inte gammal och inte ung. Men 23, två tre, det är inte ungt, det är gammalt! Appropå ålder. Anders, min kära kära vän och gamla arbetskamrat har en fru som är adopterad från Colombia. Hon var där förra månaden och fick då veta att hon är ett år yngre än vad hon trodde. Hur bra skulle inte det va!? Jag skulle kunna äta ett kilo tomater för att få vara 21 igen! Och vi alla vet ju vad jag tycker om tomater!?

Nu jävlar ska jag njuta av att vara 22 i nästan 5 månader till! Sen är det över...
 














Här var det meningen att det skulle vara massa bilder från min ungdom men min dator fattar inte det så då skiter jag i det!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster Elsa

Du har rätt Sara, 23 är MYCKET mera än 22, en magisk gräns. Men en liten tröst är att din humor kommer att bli ännu vassare, bättre och briljant med åren. Så hav förtröstan inför din mogna ålder, Sara

2009-12-01 @ 20:02:31
Postat av: Wallin

Gammtanta!

2009-12-01 @ 22:29:29
Postat av: Annica

Ja du gumman, att man blir roligare med åren som Elsa skrev är ju både hon och mamma ett levande bevis på ;) fniss

2009-12-02 @ 11:32:29
Postat av: Sockerpullan!

tänk på mej då..tjej/kvinna/nucka 24ÅR!!! nästa gång hon fyller. Bor i en sketen etta på söder... kul.. kul

2009-12-07 @ 23:28:21
URL: http://ensockerpullasdotter.blogg.se/
Postat av: KL =)

inte lätt att vara gammal va.. skönt att jag alltid kan leva på att jag är yngre än er iaf =P

2009-12-09 @ 20:00:23
Postat av: Linn

hur gammal du än blir så är jag alltid ett år yngre ;)

2009-12-12 @ 15:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0