Gott Nytt!

Nu är väll kanske ett perfekt tillfälle att uppdatera bloggen. Nytt år, nya sorger. Jag och mamma har stått på balkongen och tittat på alla raketer och lyssnat på kyrkklockorna. Nu kollar vi på mrs & mrs Smith och ska suga i oss det sista av skumpan innan vi ska sova. Imorrn ska jag flytta. Känns inte alls bra, men förhoppningsvis kommer jag trivas i min nya lägenhet om ett par månader. Har ju Dominikanska och Vemdalen att se fram emot i vår. Sen ska jag och Linka försöka kläämma in en resa till Christian i Barcelona innan våra presentkort går ut. Plus att jag verkligen SKA åka och hälsa på kusin Lina på Gotland.

Hoppas 2010 blir ett bättre år... Gott Nytt Åt mina nära och kära!

Försten har jag en ny bärbar dator nu, så vänta er bättre uppdatering på bloggen nu : )

Lite bilder från 2009 bjuder jag på:



Nattis har blivit stor och igår pratade jag med henne i telefon för första gången, herregud vad tiden går fort!



Höga Kusten blev det mycket av i sommar. Här är Norrfällsviken.



Bror lyckades slita av två senor i fingret och förvandlades till Terminator i några månader.




Mycket båt och flotte blev det... Tror jag är uppvuxen på universums vackraste ställe!!



Världens finaste Theo kom till världen...



Det gjorde också världens finaste Noah!



Ullared var top notch!



Julen avslutades med en kanske lite urspårad fest och utgång i Sollefteå med mina absoluta favorit-babes!!



Kommentarer
Postat av: Moster

Skitkul att du skaffat dator och jobbar mera på att uppdatera bloggen, ser fram emot det.

Vi har precis sugit i oss sista av hallonskumpan, Erik ringt och meddelat att han kommer med taxi hem från festen i Mörsil.

Jag hade visst lovat att stå för ev taxikostnad om han ville sova hemma inatt. Vi har varit ute på en sparktur i månsken och hanterbar kyla bara -8 ikväll.

Gott nytt år Sara o hälsa mor din.



2010-01-01 @ 01:53:24
Postat av: Wallin

Gillar detta inlägg puss

2010-01-01 @ 15:07:35
Postat av: linka

gott nytt år babe! det här året kommer bli top! barca karibien å mig som husdjur ;) hahaha puss <3

2010-01-03 @ 17:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0