Halvfrisk

Tror det eller ej men jag har överlevt denna svåra influensa ifluerade sjukdom. Har legat däckad i sängen i två dagar med feber, halsont, hosta allt vad man kan begära av en förkylning helt enkelt. Imorrn ska jag börja jobba igen i alla fall. Får se hur det går. Känner mig inte helt frisk än men jag har ingen feber så det får fan gå. Det största orosmomentet är att jag måste åka buss till jobbet och därmed gå hemifrån halv sju när jag börjar jobba kl åtta. Är inte det helt fantastiskt!? När jag åker bil kan jag åka 20 minuter innan jag börjar och komma i tid, men med buss tar det 1,5 timme. Mycket skrattretande.
Inte mycket har hänt dom senaste dagarna, har plöjt hela andra säsongen av One Tree Hill och beräknar snart att vara ikapp Petter som är på femte säsongen. Får se hur det blir med den saken. Under dessa dagar har jag även lärt mig dricka grönt te som min moster är förespråkare för, det var även av henne jag fick detta i julklapp. Grönt te med honung. Blåbärssoppa och vaniljyougurth har även varit mitt intag av föda sen i måndags, idag och igår har jag ätit makaroner med smör och ketchup. Nu ska jag försöka inspirera mig själv till att göra middag.

Återkommer imorgon.



Kolla in den här tröttmössan...


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej, va skönta att höra att du är på bättringsvägen nu Sara,,, vi har varit väldigt oroliga och stått redo för att åka ner om du hade blivit sämre ;)

Ja du det där teet kommer att göra oss gröna snart :)

Kram från mig och Wilmisen

2009-02-06 @ 22:03:23
Postat av: Anonym

2009-02-06 @ 23:37:35
Postat av: Anonym

Grönt te is the shit! Bra julklapp ;) Hur går det med spikmattan då?

2009-02-07 @ 01:07:15
URL: http://linaliden.blogspot.com
Postat av: natale

Vafan kan jag inte få en katt för.. jag vill ockås ha en kattjävel! Satan också! sötkatt ja ja ja! pyss

2009-02-08 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0