Kärlek till en serie

God morgon!

Har just klivit upp, satt uppe till halv två igår och tittade på One Tree Hill. Vilken serie mina vänner! Det är som O.C al over again, bara att jag inte bor hemma och har ett jobb så jag inte kan spendera hela dagarna åt denna serie. O.C var en serie som gick när jag gick i högstadiet och gymnasiet. Natalie hade första säsongen på dvd så vi spenderade en hel sommar med att titta på detta underverk. En dag kom kära mor in i vardagsrummet och undrade vad vi kollade på, jag svarade. Mamma frågade vad O.C stog för: Orange County svarade jag lite irriterad över att bli störd mitt i ett avsnitt. Mamma citat: MEN! Där har ju jag varit! slut citat. Tummult utbröt i vardagsrummet och alla ville ta och känna på mamma bara av den enkla anledningen att hon hade varit där. Det mina vänner, det är ungdomskärlek till en serie när den är som finast!

Dagen består av följande, hämtas av Angelica, åka hem till Angelica, äta mat hos Angelica, vara med Natalie hos Angelica, sova hos Angelica.

Så nu är det nog läge att börja packa, hon är här och ska hämta mig snart.


Kommentarer
Postat av: Annica

Asså Sara, fan va cool att din mamma varit där ;)

Tror jag måste ta en autograf nästa gång jag ser hennehahaha

Ha det bäst bruden!!!

2009-02-11 @ 13:35:12
Postat av: Mamma

Jojjo! Det är inte alla som har en mamma som varit i OC!! De´ru!

Pyss

2009-02-11 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0