Träning på gång...

Är just i detta nu på väg till gymmet för första gången på ca nio månader. Eller jag hade ett återfall på ett besök i höstas. Hoppas det håller i sig längre den här gången. Det är alltid en liten nervositet som spökar första gången man ska dit, om man inte har varit där på ett tag alltså. Man är liksom oventandes om sin egen kapacitet och ofta överskattar jag mig själv har jag märkt. Får se hur det går. Ska sitta minst 20 minuter på cykeln och sen köra lite mage och armar tror jag. Wish me luck!

Detta är utan tvekan den bästa låten att spränga ut ur mp3:n när man sitter på cykeln

http://www.youtube.com/watch?v=Qi5lwTr4AZE&feature=related

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag hejar på dig bruden, kör hårt!!! :)

2009-02-18 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0