Två dagar i ett inlägg...

Jadu. Nu sitter jag här på jobbet på en lördagsnatt när jag skulle kunna göra något mycket roligare! Men sånt är väll livet antar jag. Idag kom Petters syster med familj och mamma till Uppsala och vi mötte upp dom på Nickis. Ett lekhus skulle man kunna säga. Satt och fikade där ett tag och kollade på när Tilde och Engla åkte rutschelkanor, gungade, hoppade mm. mm. Intog sedan Gränby Centrum och kollade runt lite, köpte en kofta för 50 spänn som hade kostad 250, ett fynd skulle man kunna kalla det. Käkade lunch, cesarsallad med parmaskinka, mumma. Gick sen på Body Shop och spendareade presentkortet jag fick av Petter på alla hjärtansdag. Blev medlem och fick massa gratisgrejer, neccesär, makeuprådgivning, bodybutter, läppglans mycket fina saker. Sen åkte vi hem och städade och Petter drack öl och tittade på fotboll medan jag tittade på i väntan på att börja jobba.

Blev ingen bio igår i alla fall. Men väl en roadtrip till Gävle. Inte fy skam. Hämtade upp Petters kompis Johan Worm-Hansen (mer känd som Wormis) på hans jobb och kollade in hans lägenhet i Gävle, tog en sväng på stan men hittade inget kul. Åkte hem och köpte en minibuffé på ICA och åt och drack vin medan vi kollade på Let´s dance. 

Jaha. Nu har jag redogjort för gårdagen och idag. Nu blir det sängen och några avsnitt av vänner här på jobbet. 


Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Ses i morrn! Ma

2009-02-22 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0