25*2-årsfest

Hej på er!

Åh så skönt det är! Nu är jag ledig ända tills på tisdag! Vilken lycka. Igår var vi i Gimo och käkade och fikade, fick med oss Tilde hem som sov här. Jag jobbade natt och kom hem vid halv nio imorse. Så idag har vi varit på stan och shoppat och fikat. Har precis sagt hejdå till Petter och Tilde som åkte till Gimo. Ikväll blir det 50årsfest för mig och Linka. Rebecca och Tove har hyrt Flustret och ska fira deras 25år ihop. Middag och grejer blir det, med start klockan 18. Annars har inte mycket hänt. Har jobbat kvällar och nätter. Lyckats blivit beroende av serien One Tree Hill och spelet Betapet på internet. Föredrar oftast en kombination av de båda. Min kära vän Linn Forslund är vad man kan kalla besatt av spelet och hon brukar ha nöjet att spöa mig i det till som tätt.

Nu väntar jag bara på att Linka ska komma så makeovern kan börja.
Trevlig kväll mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Men jisses, Sara va´du festar!!

2009-01-31 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0