Brun och fin...

Nu ni... Nu är jag brun och fin, Har i och för sig en viss ton av orange på vissa ställen men det är ju smällar man får ta. Tänker aldrig mer sola i hela mitt liv kan jag säga. Hade bokat tid till kl 14 igår. Kom dit. Killen där förklarade lite hur man skulle göra, inte göra, tänka på osv. Fick smörja in sig först på händer och fötter, armbågar och knäskålar. Sen var det bara ställa sig i en kabin, trycka på en knapp, hålla andan och blunda. Vrida lite på sig och vifta lite med armarna. Var klart på 6 (!) sekunder! Så skönt att dom hade den där kabinen, jag fick lite panik först när jag trodde att hans kulle stå med någon slags burk och spraya. Men detta fick man klara helt på egen hand. Mycket nöjd med resultatet. Och till det billiga priset av 99 kr. Va! Det är det väll värt att investera i för att inte få hudcancer och solexem. Och slippa förbruka två flaskor aftersun som fakriskt är ganska dyrt.

Fick begär igår av att göra om i hallen. Den är så liten och tråkig. Skulle vilja måla om, ha bättre förvaring, bättre möblem mm. Spanade runt lite på nätet och hittade ganska lite grejer som skulle passa just i våran hall, men många andra roliga saker :)

                                               
                                                               
Ovanför datorn, kort och små lappar kan man sätta upp...
     
                                                                                   
                                                                                                 
Fin skylt




Cool dörrtapet... Till badrumsdörren...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud va kul å fixa, behöver du hjälp är det bara att hojta så kommer jag ner ;)

Kul att du vill vara med och tävla...

Pöss på re

2009-01-28 @ 22:03:45
Postat av: Anonym

Inlägget kom från mig, fast det står tydligen inte :)

Kram Annica

2009-01-29 @ 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0