Funäsdalen i bilder

Känner att jag inte har varit världsmästare på att uppdatera här sitta tiden, så jag bjuder på ett till inlägg. Åsa har lagt upp bilder på facebook från Funäsdalen. Så jag har snott dom helt enkelt (eftersom jag inte har någon egen kamera). Enjoy!


Skotertur. Körde i ca 3 timmar. Fyra toasters av fem! Kanonkul!


Uppe på fjället. Blåste som attan!


Vi fick olika uppdrag som vi skulle utföra och fotografera under helgens gång. Ett var att bilda en pyramid. Lyckades bra om jag får säga det själv!


På fredagkväll bakade vi pizza!


Ett annat uppdrag var att ta en bild med en annan turist. Här är resultatet.


Stadig på dansgolvet!


Likaså här! Längst fram är säsongarn som bodde på samma vandrarhem. Ingen minns vad han hette, men hans kompis hette i alla fall Petter!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Snygg tunika Sara, snygg tunika!

2009-01-21 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0