Jobb, jobb, gala, jobb...

Hej!

Har inte orkat skriva något här sen i måndags. Är så sjukligt trött. Var på Idrottsgalan i måndags. Vilken tillställning. Hela kalaset med vip-bar, kändisar, mat, dryck och efterfest. Mycket mycket roligt hade jag! Fick sitta berdvid en mycket intressant man vid namn Kay Wiestål som kände hela svenska idrottseliten. Och då menar jag ALLA! Han hade jobbat med Ingmar Stenmark, Björn Borg mfl. Och självklart alla som var på galan, Gunde, Tony Rickardsson, Anna Lindberg, Kristin Kaspersen mfl mfl. Mycket förvånande när en sån man aldrig hört talas om förr känner alla kändisar men inte är kändis själv. Det är väll lustigt!? Jag sov i hufvudstaden i alla fall och igårmorse klev jag upp tidigt och åkte och jobbade. Från 11.30 till 21.30. Och idag jobbade jag 8-18. Kan säga att jag är ganska slut nu. Men än är det inte vila. Nu måste jag börja städa, Angelica och Nathalie kommer och hälsar på imorrn. Risken är ganska stor att hon får astma om hon ska krypa runt på det här golvet. Kanske är dags att packa upp väska sen fjällen också? Har en känsla att så är fallet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men herregud, Sara, vad du roar dig...! (:-

Ma

2009-01-21 @ 19:45:54
Postat av: Moster

Ja, herregud Sara, vi blir ju riktigt (o)roliga.

Rocka tungt.....

Elsa o Erik

2009-01-21 @ 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0