Kommande böter...

Oj så skoj vi hade igår! Jag och Linka byggade och dansade styrdans för fulla muggar. Bella kom också dit vilket var mycket trevligt! Var en riktigt bra trubadur som spelade där, irländsk tror jag dom var. Konstigt att man åker från Irland och spelar på en pub i Uppsala kan jag tycka. Men bra var dom som sagt. Idag har jag jobbat, nu är jag ledig i två hela dagar! Undrar hur jag ska bära mig åt för att dom inte ska gå så fort. Varför går lediga dagar så fort? För att man sover så länge kankse. Idag och igår sov jag till 12. Vilket är mycket ovanligt länge när det gäller mig.Men skönt var det. 

Kom precis på att parkeringsbiljetten på Forden har gått ut. Den 20:e. Vore det inte likt mig att få parkeringsböter så säg. Kan räkna med fem styckna, eftersom det är fem dagar sen den gick ut.  Har dom en gång lappat åker dom tillbaka varje dag för att se om man har en giltig biljett. Dom giriga jävlarna. Det jobbigaste är att man måste ha mynt och betala med, eftersom automaten inte tar kort. Dom gör det inte lätt för oss bilägare. Vore typiskt att få parkeringsböter på 1750 kr för en bil som har stått still i en månad. Nu blir jag nervös. Måste fixa detta tidigt imorrnbitti. Återkommer om resultatet av summan! 

God natt!    

Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Åh NEJ! Inte det också. Hur f-n ska vi göra med Fårrden, Sara?? Köra den på skroten, eller?

Nu är jag hemma igen. På Storgatan alltså. Kram

2009-01-25 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0