Oväntat jobb

En sån da. En sån där jobbajobba da. Vaknade av att Angelica ringde. Hon har börjat jobba extra på helgerna nu, egentligen är hon ju mammaledig med mitt älskade gudbarn Nathalie. Hur som haver så var edt hennes första pass på ett år och vad händer. Jo, den som ska jobba med henne är sjuk. Jag skulle ju börja halv tre var det tänkt men underbar som man är var det bara att kliva upp, kasta sig i duschen och ta bussen till jobbet. Kom dit vid tiotiden och kom nyss hem. Ett nätt arbetspass på ca 12 timmar. Men det var riktigt kul att jobba idag med Angelica! Ojojoj så längesen det var vi jobbade ihop! Imorrn börjar jag klockan 08 och det gör Angelica också så hon kommer och hämtar mig så jag slipper åka buss :) Det får hon en stjärna i himmlen för!



Nattis och mamma Angelica. Bilden är tagen i somras, nu är hon stor tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0