Höga Kusten

En solig dag har jag haft på min semester. Men jag klagar inte. I helgen har vi varit i Kvitsle som sagt var, skulle till Fäviken på vildmarksmässa men det regnade så mycket så vi struntade i det och drog till Åre istället. Köpte en jacka gjorde jag, på rean : ) På kvällen hade vi flipperspelstunering. Inte helt otippat vann jag.



Jag var spelare 1 : )

Igår åkte vi hem igen, jag träffade Karin en sväng och sen åkte vi ner till stugan och fick middag. Peter, Lotta och Tuva hade också kommit dit. Satt och surrade ett tag och sen for vi hemöver igen.


Söt-Tuva i stugan!

Idag har jag varit hemma hos grannarna och hälsat på. Susanne, Anne och världens finaste Theo var där. Han åt och sov och åt och sov. Grinade till litegrann några gånger men annars var han helnöjd! Låg och tittade och flinade mellan ätningarna : )



Nu ska vi åka till Rotsidan och en stuga mamma har hyrt i en vecka. Ska bli mysigt. Finns ingen el eller internet där. Så nu blir det bloggtorka mina vänner. Ska vara därute några dagar. Imorrn ska vi till Norrfällsviken och äta räkfrossa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0