SEMESTER!

Mina vänner!

Om ni bara kunde ana lyckan i kroppen!!
Jag har semester!
Fyra underbara veckor ska jag ha. Ska inte göra någonting (blir inte så stor skillnad mot innan)! Om nån timme ska jag och Petter åka hem till Forsse. Jag blir där minst två veckor men Petter måste till Öregrund på tisdag då det är tennisveckan där och han ska vara domare : ( Det blir tråkigt att han åker, men jag ska nog klara mig. Hoppas hoppas hoppas på bra väder så vi kan ligga nere på flotten och sola och bada!

Pratade med Johan igår och hans ka även hjälpa oss att fixa nya sommardäck till volvon, han som vet vilka nummer, siffror, storlekar, tjocklekar och allt förbannat skit som en annan inte har en susning om. Det blir en trevlig utgift såhär på semestern. Han, Annica och Wilma skulle även åka upp till Fäviken nån helg när jag är hemma. Så det hänger jag såklart med på! Har ingen aning om vad det är, men vet att mamma och moster Elsa var där och städade för nått år sen när det var slut. Dom hade haft skitkul, kan ni då tänka hur kul det kommer vara när man inte städar ;)

Nu ska jag väcka min älskling så vi kan intaga frukost och styra volvon mot Solle!


Wilma hoppar i från flotten, förra sommaren...


Här är självaste flotten där jag planerar att spendera semestern : )

Kommentarer
Postat av: Moster

BRA att du kommer upp på Fäviken, Sara. Jag har redan satt upp dig på städschemat för byalaget. Du tar första passet på lördagmorgon kl. 08.00 fram till kl. 10.00 när Lina avlöser. CHECK!!!

Själv åker jag till ROTSIDAN!

2009-07-17 @ 11:09:19
Postat av: Bellan

Stuumpan, ha de så jätte bra ute på flotten!! jag kommer sakan dig! :)

2009-07-17 @ 11:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0