Fullt upp!

Kanske är dags för en uppdatering och lägesrapport. I onsdags var jag, mamma, Johan och Annica på Hörnan och åt middag. Lyssnade på Felix Margulies och fick i oss lite alkoholhaltiga drycker. Vi blev kvar där och efter ett tag blev det ett jäkla drag. Träffade många gamla kompisar och hade mycket roligt! Jag och mamma var kvar til stängning. Haha. Igår var vi lite småslitna, vi sov hos mamma i stan på onsdagen. Åkte hem och bytte om och sen var det middag nere i stugan. Åt grillat och satt ute i regnet under ett partytält och pratade i flera timmar. Klockan två kom vi i säng, jag och Johan sov över där. Nu är jag hemma i lillstugan igen och ska äta pannkaka och sen packa. Ikväll ska vi åka till Kvitsle till mina kusiner. Imorrn ska vi till Fäviken på vildmarksmässa. Kan bli hur kul som helst! Jag ska köpa mig en regnjacka, hade inte en tanke på regn när jag packade. Ligger mest linnen och klänningar i väskan. Tjocktröjorna börjar bli skitiga också. Men inte klagar jag för det : )



Världens finaste Ella!

Kommentarer
Postat av: Ingalill

haha, vilket bra kort på henne!!

2009-07-24 @ 22:01:36
URL: http://spunkygecko.blogg.se/
Postat av: Madelene

Haha, det där är min dotter det!



Minernas fröken ;)

2009-08-13 @ 13:51:53
URL: http://ellaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0