BJ:n

Hej alla glada!

Gårdagen bestod av ingenting. Förutom att ratten började ryka igen när jag var påväg hem från mitt inhandlande av en ny tvättställning (eftersom jag lyckades böja sönder vårat gamla). BJ:n (Biljäveln) lyckades tajma in det bra den här gången. Var bara ett par hundra meter hemifrån när det började så jag öppnade bara rutan och viftade, hostade och gasade lite så hann jag in på parkeringen innan någon maguire explosion inträffade. Ringde Johan och han funderade ett tag. Jag testade att starta BJ:n igen och det fortsatte inte ryka, något som inte heller fortsatte var vindrutetorkarna. Fungerar numera bara på max. Bra tyckte Johan eftersom då hade det brunnit klart. Det var problemet alltså. Måste ha avbrutit själva cermonin förra gången när jag var påväg till Angelica. Men nu är det alltså klart.

Idag har jag jobbat. Slutade tre vilket var skönt. Imorrn jobbar jag kväll sen på fredagmorgon drar jag, Petter och Silla hem till Forsse. Ska bli riktigt skönt! Hoppas på bra väder så vi kan grilla och åka flotte kanske till och med : ) Men som det ser ut nu så är det rätt kört på väderfronten. Nu blir det Grey's och sen natta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0