Midsommar

Det är en trött Sara som bloggar idag kan jag säga. Jobbade som sagt igår och brände till Öregrund direkt efter jobbet. Där vankaeds det grillfest hemma hos John, helstekt rådjur var det. Superb, gott som attan! Spelade kubb och förtärde en del alkohol. Fint väder hade vi också, tack för det! Drog ner på stan sen och där var det folk kan jag säga. Lyckades komma in på Hummel, gratis till och med. Var där kanske en timme sen lessnade jag och letade upp Petter som hade hittat Matte också. Kvällen avslutades med en promenad hem till Smöret (Jonas) där vi sov.
Mådde väll inte super imorse när jag vaknade men krigade mig ur sängen och intog kebabrulle på Jakten. Fint väder var det idag också, tack för det! När jag var körduglig åkte jag hem till Linka och fick grillade hamburgare med ädelost, till det massa olika såser och tillbehör. Oerhört gott! Tack för det! Spelade spel med Rosa och Fred och jag och Linka förlorade båda gångerna! Första omgången med två poäng och andra med ett. Irriterande. Nu är jag hemma och ska sova.

Bilder från midsommar kommer här:


Mossan. Slaktade, styckade, och grillade rådjuret. Den där blicken hade han när han fick syn på lilla bambi.


Ser lite groteskt ut, med gott var det!


Äter


Mer folk som äter


John och Fatima.


Mimmi och Plutten


John fick ofrivilligt en rock n roll-gaffel


Jag var också med.


Sen kom Freddan och då blev det kramkalas!


Idag påväg från stan hem till Fredrik där grabbarna grus startade förfesten.


Stekarn


Freddan vet hur man njuter av solen!

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0