Detta med texter...


Finns det något som är mer irriterande än att stöta på en gammal goding som man inte kan texten på? Händer dock väldigt sällan för mig eftersom jag är kung på låttexter. Ja, jag är det, kan jag få skryta om det då!? Mamma och Elin imponerades mycket av mig i USA eftersom jag kunde varenda rad i låtarna dom spelade på radion. Och jag och mamma imponerades av att Elin kunde ta ut stämman på varenda låt (oavsett om hon kunde texten eller inte), plus att hon var en grym kartläsare! Okej, det där var en liten sidekick.
Hur som haver stötte jag på det problemet på sista april, att inte kunna låttexten alltså. Johannes spotifyade upp Oasis gamla dänga "don't look back in anger". Farligt bra låt! Upptäckte till min förvåning att jag bara kunde refrängen. Gjorde genast något åt detta och lyssnade på den ett par gånger och nu kan jag den!

Lyssna och njut då!


Nu har jag 23 pass kvar till semster... Igår räknade vi ut hur många pass Petter hade kvar. Minns inte riktigt men det var i alla fall hälften av vad jag har. Och då har vi lika länge kvar till semester. Och nu är det bara 11 dagar kvar tills Linka kommer hem! Hon har sagt upp sig och ÄNTLIGEN kommer mitt liv få tillbaka sin lyster ;) Håll tummarna på att hon inte får nått jobb utanför Uppsala någonsin igen!



För övrigt är det vääääldigt tomt här just nu eftersom Silla blev kvar hos morbror Johan ;) Saknar henne redan, lite litegrann. Kommer bli värre om nån vecka misstänker jag.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emil

hehe, kung på texter jojo.

"Mamma Mia I Ai å Aijän, MAMA, how can i recist jo?"

;)

2009-06-09 @ 22:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0