Some pics

Nu är det tidom att ta fram era röda pennor och måla ett kors i taket! Har precis kommit hem från en joggingtur! Sprang, småsprang och gick i 35 minuter mina vänner! Svetten rann, men skönt var det. Eller det var det inte, men det är skönt nu. Har planerat att jag ska ta cykeln til jobbet imorrn också, börjar inte förens kl 10 imorrnbitti. Räknar med att det tar max 45 min så cyklar jag nio så är det ju kavlugnt... Lyssnade på halva dokumentären om diskoteksbranden i Göteborg när jag sprang så jag har halva kvar. Bölvarning på den kan jag säga, tur att jag sprang och var tvungen att koncentrera mig på flåset.

För övrigt har jag jobbat idag och tänkte fortsätta göra det fyra dagar till denna vecka. Igår var jag och Isabel till Ulva kvarn och hade minipicknic. Körde runt i hennes lilla lånade bil och plötsligt hittade vi det här stället.





Har lagt in lite bilder från mobilen till datorn, så här kommer några av dem.



Lillebror Noah




Och här är morbror Petter med Noah



Bodyn vi köpte. Cooling kommer han bli i den där!



Mitt mästerverk! Tårtan jag gjorde på jobbet på midsommarafton : ) Okej, isabel hjälpte till lite också men jag gjorde garneringen!!!

Dusch och god natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Rackarns va´ duktig du är..., blir lite avid faktiskt...

Sitter på Jungfru nu och ska snart bege mig hemåt igen.

Kram MA

2009-06-24 @ 10:30:11
Postat av: Isabel

Jaadu försöka duger ju ;)

2009-06-26 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0