Baddagar!

Våran dator lever sitt eget liv så därför styr den när jag kan blogga. Det blir när datorn vill helt enkelt. I helgen jobbade ju jag kväll, Petter var ledig och i Öregrund. I lördags åkte jag hem till Linka efter jobbet. Drack lite Gin & Tonic och satt vid poolen och surrade. Kollade på Snowroller och somnade. I söndags började vi med en promenad på en timme, något seriöst! Sen var det bara svida om till bikinin och ligga och pressa vid poolen. Nu har Fred och Rosa köpt en värmepump av nått slag till poolen så nu är den 27 grader! Inte illa... Sen var jag tvungen att åka och jobba. Skulle ha kunnat betala dyrt för att slippa och ligga kvar vid poolen...



Igår när Petter åkte till jobbet åkte jag, Isabel och hennes mamma till Ekhagen och pressade. Mycket skönt och varmt i vattnet!










Vi hittade en vandrande pinne där!

Efter det: hem och duscha. Åkte till Angelica, Patrik och Nattis. Fick kaffe och jordgubbar med glass hos Angelicas mamma (som bor granne med dom), mycket gott! Gick ut till deras pool, var nått fel på dammsugningen tydligen. I den var det 24 grader och gissa hur många gånger jag svor åt mig själv för att jag inte hade med mig bikini!


En liten pool på några kvadrat sådär....




Lilla poolhuset


Här satt vi...

 
Och tittade på när Patrik och Angelicas pappa badade...

Idag blir det Storvreta Poolside igen, hem till Linka alltså. Ska på Gränby först och hämta ut biljetterna till Gatufesten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0