Fin fint besök

Bandyfinalen igår gick bra! Hade två stoooora kåtor med bänkar och brasor i. Så där kunde vi värma oss när det var lugnt vid klätterväggen. Var inte så mycket folk mot slutet så vi fick sticka lite tidigare. Hann hem och duschade och åt innan jag åkte iväg till mitt riktiga jobb och jobbade natt. Har en natt kvar nu sen är jag ledig i två dagar. Ska bli mycket skönt, imorrn ska vi till Gimo och hälsa på och käka middag tror jag om jag fattade det rätt.

Har nyss varit och inhandlat bullar och kakor, väntar på att Angelica, Patrik och Nathalie ska komma på besök. Har även hunnit storstädat hela lägenheten idag. Torkat golverna till och med. Bra att få en krypande bebis på besök, då måste man verkligen städa. Risken är annars att jag orsakar en livslång allergisk attack på stackarn, med tanke på hur det brukar se ut här. Flitig idag med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0