Mässa, dop och schlager

Ojojoj en sån skoj dag jag hade igår! Började klockan fem på morgonen då jag vaknade. Åkte till Sthlm och mässan. Hade lite genomgång om klätterväggarna mm. Sen var det bara att börja jobba. Gick bra. Säkrade klä'tterväggar, stockstegar och jättegunga. Fick lite blåsor i händerna, men det gick superbra! Slutade där klockan sju på kvällen. Åkte till kusin Jenny och träffade stora tjocka släkten, eller inte alla men några av dem i alla fall. Hjälpte till och klädde in borden i dukar och snittade lite tulpaner som skulle vara till dopet idag. Halv tio på kvällen var jag lagomt mör. Jag och mamma åkte hem till Jungrugatan och träffade Elsa, tog ett glas vin och sen däckade jag.

Idag har det varit dop för världens finaste Levis! Overkligt sött litet kusinbarn jag har! Charmade prästen i kyrkan så hon kom av sig helt! Ett mysigt dop i kyrkan sen blev det fisksoppa och vin efteråt. Mycket gott. Nu sitter jag och Lina och kollar på schlager och dricker vitt. Snälla, snälla, snälla gör så att Caroline Af Ugglas INTE vinner! 

Trevlig lördagskväll! Imorrn blir det mässa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0