Resan bokad : )

Nu är jag utvilad och pigg. Första lediga dagen på lääänge! Idag ska jag och Petter bara slappa och inte göra nånting, eller ner på stan och simma ska vi. Sen lär vi väll hitta på nån liten roadtrip eller nått annat skoj misstänker jag med tanke på att vi aldrig kan vara lediga utan att göra nått. Igår hade jag lönesamtal. Skötte mig bra tycker jag. Om en vecka får jag se vad resultatet blir.

OCH! Vet ni, nått jag har glömt att blogga om!? Den 15:e maj drar jag, mamma och kusin Elin till Florida! Vilken dröm! Ska bli helt fantastikst! Biljetterna bokades igår och nu är det inte långt kvar!

Nu ska jag dra upp Petter ur sängen och äta lite frukost.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Bror Johan

Din ford har stått på lyften i 4 dagar, generator, drivknut & lamdasond..... kostar pengar :)

2009-03-19 @ 21:36:26
Postat av: Susanne Näsholm

Men alltså! Jag dör, jag vill också till Florida ;) sjukt avis!

2009-03-22 @ 17:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0